A Szabadság Tanításai: Az Egység Törvénye Ötödik rész

A Szabadság Tanításai: Az Egység Törvénye Ötödik rész

 


A Szabadság Tanításai: Az Egység Törvénye

Ötödik rész

 

A negyedik rész utolsó gondolata volt:

„A spirituális tudás tanításának a másik lényeges fontos jellemzője a tanítások bemutatása, hogy érthető legyen és ne személyes, vagy anyagi érdekek vezessék az előadót-, valamint, hogy a tanításokat értse és hitelesen törekedjen úgy is élni, mint amit szeretne megtanítani másoknak-, ugyanis a Szabadság Tanításai-t csakis így érdemes tanítani.”

 

Folytatás:

 

A felajánlott tudás mesél valódi történelmünkről, amely az időmátrixunk létrehozásával kezdődik - körülbelül 950 milliárd évvel ezelőtt. A földi évekre vonatkozó leírás - bár a Föld akkor még nem is létezett - világos időkorlátokat ad számunkra, és kiegészíti az univerzum tudományos elképzelését, amely jóval régebbi, mint a ma feltételezett 13,7 milliárd év.

 Amikor ilyen távoli időből adnak információt - nagyon nehéz az ilyen valóságot „valósnak” látni és elfogadni -, mert ma nem ismerjük az akkori karaktereket, időket vagy helyeket.

Más vallási szövegekben a teremtés időkerete gyakran nincs egyértelműen elrendezve, ha bármilyen kísérletet tesznek ezeknek a hosszú időszakoknak a leírására. A kereszténységben például van egy bizonyos szimbolikus napszám, és a teremtés absztrakt kezdetéről beszélnek, de ez nem ad kellő tisztánlátást a teremtés egyes időszakairólA kereszténység eredeti változatában a könyvek - amelyeknek e vallás szellemi alapjának kellett lenniük, és egykor a Biblia részét képezték - információkat tartalmaztak az őskori történelemről, valamint az univerzum és az ember felépítéséről és anatómiájáról.

A Szabadság Tanításai megválaszolják azt a kérdést, hogy az élet ebben a világegyetemben - pontosabban az időmátrixunkban - mikor jött létre. Ez körülbelül 950 milliárd évvel ezelőtt volt!

Az idő és a tér egységet alkotnak, és a múlt nem tűnik el, illetve veszik el visszavonhatatlanul.

 

A kapcsolat az alapító fajnak nevezett lényekkel lehetséges és megvalósítható.

 

-         A teremtés egyszerre keletkezik, létezik és fejlődik, sokféle módon.

-         Minden időszak egyszerre létezik és hogy melyikre hangoljuk önmagunkat, az határozza meg, hogy melyik valóságot fogjuk megtapasztalni.

 

A Szabadság Tanításaiban röviden elmagyarázzák, hogy melyek azok az alapító fajok, amelyekből az időmátrixunkban minden faj létrejött. Beleértve az angyali emberi fajt is.

Az „Egység Törvénye” a legmélyebb kölcsönös kapcsolatban tükröződik az elektromosság és a mágnesesség között. A tanítások megmagyarázzák közös kezdetüket és kölcsönös kapcsolatukat.

Ez a kapcsolat a férfi és női aspektus kezdeteinek az alapja - kozmikus szinten -, és leereszkedik a személyes szintünkre.

A tanításokban matematikai összefüggéseket mutatnak be (a Kozmoszban lévő rendszerekről) a férfi aspektus megnyilvánulása (PartikA-oldal) és a női aspektus megnyilvánulás (Particum-oldal) között.

Ezeknek az egyéni, - ugyanakkor a teremtés kölcsönösen egymást kiegészítő aspektusainak ismerete szükséges az úgynevezett „felemelkedés” folyamatának a megfelelő megértéséhez.

A „felemelkedés” csak akkor történhet meg, ha ez a fent említett két elv természetes és harmonikus módon egyesül.

Annak érdekében, hogy a tudás hasznos legyen - és egyben alkalmazható is - azt egyértelműen kell bemutatni és jól meg kell érteni azoknak is, akik használni akarják.

Például amikor az alapító fajokról beszélünk, egyértelmű választ kell adnunk a következő kérdésekre. Honnan jöttek? Hol léteznek? Hogy néz ki? Mekkora a kollektívájuk? Milyen a kapcsolata a Forrással? Milyen a viszonyuk a többi fajokkal? Mi a jelentősége az emberiséghez fűződő kapcsolatuknak?

 

Ashayana és a Guardians, valamint a Grál vonalak egyértelmű választ adnak ezekre a kérdésekre, és ez a tanítások szerves részét képezik.

 

Megjegyzés:

 

Manapság a körülmények jobbak, mint máskor, hogy elterjesszék a Szabadság Tanításaiból és a Kathara -ból származó ismereteket. Minden nyilvános előadást és workshopot videókra rögzítenek, hogy az emberek közvetlenül megismerhessék és megtapasztalhassák azokat. Így érezhető az előadó energiája, és értékelhető mind a tartalom, mind az előadás módja.

2000 évvel ezelőtt ilyen lehetőségek nem voltak. Amire a mai vallások alapulnak - anélkül, hogy alá akarjuk becsülni a mondanivalójukat és az üzenetüket - azok a történetek csak olyan történetek, amelyeket anno leírtak, szerkesztettek és később válogattak. Nagyon kevés embernek volt lehetősége látni vagy hallani az „előadókat”. Sok dokumentum még csak nem is a szem-és fültanúk alapján íródtak, hanem olykor 200 év is eltelt az esemény után, mire valaki leírta őket. Manapság az internet lehetőséget kínál arra, hogy az információkat szinte azonnal, korlátlan mennyiségben és a világ szinte bármely pontjára eljuttassák.

Gondoljatok csak bele, milyen nehéz lehetett akkoriban egy könyvet megírni és szabadon eljuttatni azt az emberekhez, és hogy milyen kevés ember volt képes megismerkedni az eredeti tanításokkal, miután a legtöbben még olvasni sem tudtak.

Ma szerencsénkre másképpen van: A „szakrális tudás” könnyebb terjesztése szempontjából is nagy jelentőségűek lettek a „kedvezőbb” politikai feltételek, a lakosság nagyobb részében a humánusabb körülmények, valamint a különböző vallási formák és ezoterikus iskolák közötti nagyobb tolerancia.

Ez mindenkinek lehetőséget ad arra, hogy megismerkedjen a különböző spirituális tanításokkal és az ősi hagyományokkal, és mérlegelje, hogy melyik tanítás illik hozzá, és melyik vonzza őt.

Mindenkinek a saját felelőssége az, hogy értékelje önmaga a szabad információáramlást, annak a fejezeteit/részeit és következetességét, a tulajdonságait és a forrásait-, és engedjétek meg – mert a tippem számotokra most is az lenne, hogy ne feltétlenül a mások értékelésével számoljatok, függetlenül attól, hogy például a különböző vallási intézmények képviselői -e vagy sem!

Az információhoz való ingyenes hozzáférés ajándék, amely felelősséggel jár, hogy felhasználjuk -e és hogy mire - valamint hogyan használjuk fel őket.

Ha rendelkezésre áll egy információ, azt általában ma már az egyénre bízzák, hogy elfogadja -e vagy sem. Ez a hozzáállás megmutatja az emberek iránti tiszteletet és a hitet abban, hogy képesek követni a saját belső impulzusaikat.

 

Az információkhoz való viszonylag ingyenes hozzáférés mellett figyelembe kell vennünk azt a jobb oktatást is, amelyhez az emberiség nagy része ma hozzáfér.

Ez központi szerepet játszik abban, hogy növeljük azon képességünket, hogy valóban értékelni tudjuk az információkat, megszerezzük azokat a számunkra a megfelelő módon, és végül olyan felismerésekké alakítsuk át, amelyek tovább fejlesztik eszméinket és értékeinket.

 Például el tudjuk képzelni, milyen nehéz lehetett az átlagembernek - a korábbi időkben - felfogni, hogy a Föld kerek. Hogyan lehetett magyarázni az olyan fogalmakat, mint a dimenziók, a „harmonikus univerzumok”, a Kathara -központok az emberi testben stb.? És azt is el tudjuk képzelni, hogy mi történt a középkor embereivel, akik azt állították, hogy kerek bolygón élünk (Galilei), és nyíltan osztották az ilyen „abszurd” és nem hagyományos hagyományokat.

Azt is fontos hangsúlyozni, hogy ma a Kathara tudásának fokozatos felfogásához a modern tudomány vívmányai - különösen a kvantumfizika, a csillagászat és a molekuláris biológia - nagy jelentőséggel bírnak.

 

Kedves Kutatótársak,

 

örömmel látom és köszönöm, hogy kis Telegram csoportunk lélekszáma az utóbbi napokban megnövekedett. Ezúton is köszönöm Nektek, hogy együtt lehetünk.

Ezzel a fejezettel az „Egység Törvényének” a témájának a végéhez értem. De még éppen úgy, mint a korábbi témák esetében is lesz még szó róla a következő fejezetekben is.

A következő nagy témánk a „Kristály áramlás” lesz.

 

Szeretettel és tisztelettel ZI.U.SUD.RA

 

 

 

 

 


Megjegyzések

Rendszeres olvasók

YouTube Csatorna

YouTube Csatorna
A csatornához: Kattints a képre!

Telegram 1. Közösség

Telegram 1. Közösség
A Közösséghez: Kattints a képre!

Telegram 2. Közösség

Telegram 2. Közösség
A Közösséghez: Kattints a képre!

Címkék

További lehetőségek

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Smaragd Szövetség - Szabadság tanításai II. évad „A Smaragd Rend Melchizedek Kolostorának közigazgatási szintjei, és az Alapítók szövetségének Békeszerződése.” Első fejezet

A Vril – Társaság a XX.-XXI. században (I-2 fejezet)

A Szabadság Tanításai – A Föld Temploma (1-rész)