A Szabadság Tanításai: Az Egység Törvénye Negyedik rész
A Szabadság Tanításai: Az Egység Törvénye
Negyedik rész
A harmadik rész utolsó gondolata volt:
„A növények és az állatok táplálékfelvételének szükségessége az emberi biológia hosszú, természetellenes mutációjának az eredménye. Ez az állapot nem az eredeti energiafelvételi formánk, amint ezt már korábban említettem.”
Amikor az Őrzők információkat kínálnak nekünk, megpróbálják azokat széles körben kifejezni olyan nyelven, amelyet a modern tudomány is megért. Nem alakítják át vallási propagandává - amit követni kell - csak azért, mert a tanítás isteni eredetűnek vallja magát.
A szabad akarat tiszteletben tartása - figyelembe véve az olvasó és a hallgató intelligenciáját - megköveteli, hogy az „Egység Törvényére” felhívják a figyelmet, vagy a lehető legegyszerűbb szinten a különböző kollektívák számára bemutassák, de ne erőltessék rá senkire.
Ezen törvények megértésének egyik legjobb módja az, ha megtanuljuk, hogy a mikrokozmosz és a makrokozmosz összefüggenek és kölcsönösen függnek egymástól. Ezeket az összefüggéseket a „Kathara-pajzsokra” vonatkozó tanítások magyarázzák.
(Ezeket a kollektívákat az ezoterikus hagyományokban "Egregoroknak" is nevezik).
Minden ember kapcsolódik a családjához, a munkacsoportjához, a baráti köréhez, és az emberi fajhoz. Emiatt lehet a betartása - vagy a figyelmen kívül hagyása - hatással ezekre a közösségekre.
Szerepétől (a pajzsban elfoglalt „pozíciójától”) és befolyásától (a megvalósítás erejétől) függően minden személy bizonyos változásokat hozhat a megfelelő csoportokban. Nagyon fontos, hogy egy adott csoport hogyan helyezkedik el egy nagyobb csoporthoz viszonyítva. Például bizonyos családok és csoportok nagyobb befolyással bírnak, mint mások az emberek közösségében.
A kollektív pajzsban elfoglalt helyzet határozza meg a befolyás mértékét, és nem azt, hogy ez a hatás előnyös lesz -e a kollektíva számára vagy sem. A Szabadság Tanításai és bizonyos Kathara technikák alkalmazása révén az emberek fokozatosan többet megtudhatnak arról, hogy melyik pajzshoz tartoznak, mi az eredetük és hogyan lehetnek jótékony hatással a kollektívára.
Lehetőség van arra is, hogy az elesett kollektívák tagjai, ha úgy döntenek képesek teljesen megszabadulni a korábbi „helytelen döntéseik” karmáitól és képessé válhatnak ezáltal akár a teljes gyógyulásra is.
Minél jobban megértjük a kapcsolatainkat a nagyobb kollektívákkal, annál jobban megértjük a kisebb közösségekre irányuló hatását, amelyekhez kötődünk. Például egy nemzet fejlődési problémái negatívan érintik a nemzetben élő valamennyi család életét és fejlődését. Ennek megfelelően természetes, hogy az emberiséggel kapcsolatos helytelen döntések pedig már az összes nemzet és család fejlődését képes befolyásolni a bolygón.
A Szabadság Tanításokban eltávolítják a fátylat - amely beborítja az emberiséget -, és információkat tárnak fel a „Csillag Kollektívákról”, amelyekkel mindannyian kapcsolatban vagyunk. A Földön élő különböző emberek különböző csillagcsoportokhoz (földönkívüli fajokhoz) kötődnek.
Ha látjuk, hogy mely kollektíváknak milyen sajátos attitűdjeik és problémáik vannak, és milyen megoldásokat kell találniuk, akkor tudatosabb és szabadabb döntéseket hozhatunk. Segít megérteni azt is, hogy hol helyezkednek el különböző emberek a megfelelő kollektív pajzsokban.
A hagyományos vallások és a legnépszerűbb spirituális tanítások közül is a legtöbb, megköveteli a követőitől, hogy vak hittel higgyenek az általuk bemutatott és megfelelőnek tartott tanításokban, karakterekben, könyveknek, történetekben és a „helyes” rituálékban.
Ha visszatekintünk a történelmünkben, azt tapasztaljuk, hogy sok ilyen szervezet esetében nem jellemző a vallási tolerancia, vagy az emberek jogának megadása, hogy szabadon eldöntsék, miben higgyenek. Hány embert öltek meg a legszörnyűbb módon? Hány keresztes hadjáratot hajtottak végre a "helyes hit" nevében? - és ez teljes ellentmondásban áll a megfelelő tanítások valódi lényegével, de még azzal is gyakran, amit a saját vallásos könyveik bizonyos részei tanítanak.
Sokan nagyon nehezen tudnak kiszabadulni abból a reflexből viselkedésből, hogy másokat okolnak a saját problémáikért, vagy megítélik őket a viselkedésük miatt.
Ugyanakkor ezek az embereknek gyakran arra hivatkoznak és az ítélkezéseiket azzal magyarázzák, hogy bizonyos személyek agresszív cselekménynek vetették alá őket.
Minden nép kultúrájában ősidők óta létezik ez a közös jellemző: hogy az ember mindössze csak a kiegyenlítetlen küzdelmekre és viselkedésre reagál ilyen helyzetekben, és csak ezért vádolja és ítéli el azokat, akik ilyen magatartást tanúsítanak feléjük.
- Nos, egy cselekedet helyes értékelése más, mint az elítélése. A fő különbség az, hogy megengeded -e magadnak, hogy belekerülj az egyén történetébe (és elítéled az illetőt emiatt), vagy megtalálod és megszünteted az okot, ami ezt a cselekményt okozta.
A szent tudás valódi őrzői nem tagadnák meg senki szabad akaratát bizonyos információk elfogadására vagy megtagadására. Nem igényelnek vak hitet, és nem tesznek pontatlan vagy fél igaz állításokat, amelyek összezavarhatják az embereket.
Úgy vélem, hogy az Eieyani őrzők és a Krisztus fajok által Ashayanán keresztül közölt információk vitathatatlanok, rendkívül mélyek és világosak, és rendkívül nagy szolgálatot nyújtanak az emberek számára.
Óriási erőt fejlesztenek, és gyümölcsözően sokféleképpen felhasználhatók az egész kultúránk fejlődéséhez. Ezen információk fokozatos megértése nagyon fontos, különösen a mai korban. Mivel a mi korunkban van az utolsó felemelkedési ciklus ebből a Galaxisból, és ez minden lény számára megtörténik, akiknek a sablonjában még mindig elegendő Krisztikus potenciállal rendelkezik.
Megjegyzés:
A napokban egy üzenetet küldtem a telegram csoportunkban arról, hogy szervezés alatt áll egy misztérium iskola építése Magyarországon és világszerte, melyet szeretnénk létrehozni a Szabadság Tanításai számára, de nem csak kizárólag felnőttek számára, hanem már a gyermekek számára is. Egy kicsit hasonló összetett munkával, mint ahogyan a Waldorf iskolák működnek, mindössze avval a különbséggel, hogy a Waldorf iskolák jelenlegi működése egy 100 éves Antropozófia alapjaira épül, melyet Rudolf Steiner hozott létre, azonban az általunk bemutatni kívánt iskolában egy 950 milliárd éves tudás alapjaira szeretnénk helyezni a hangsúlyt.
Bizonyos szinteken azonban úgy a szervezetünkben, mint egyéb szinteken is az ötlet heves vitákat váltott ki.
Az ötlet a finanszírozásra és a megfelelő diplomáciai kapcsolatok aktiválása tőlem származik, és még a kockázatot is vállalnám, nem tudtunk egyértelműen megegyezni, azonban nem ez jelenti a problémát. Egy privát beszélgetés alkalmával be kellett látnom, hogy még a szervezetben sem mindenki kész erre a lépésre. Ez a felismerés elszomorító volt számomra, de be kellet látnom, hogy senkit sem lehet kényszeríteni semmire, amivel a szabad akaratából nem ért egyet.
Ez megnehezíti számomra az utat, amin a legszívesebben elindulnék a tanítások átadása érdekében. A szándékom ellen az szólt, hogy léteznek olyan Vállalatok, érdekeltségek és Vallási csoportok, akik, ha ezt megtennénk azonnal egy támadásba lendülnének és ezt a háborút nem biztos, hogy áldozatok nélkül megtudnánk nyerni. Figyelmeztettek, hogy bár az ötlet kiváló, de még nem érett meg a helyzet erre az akcióra. Azt mondták, hogy ezeknek a sötét rendszereknek maguktól kell szétesnie, nem háború által.
Ma vált számomra az is érthetővé, hogy a Smaragd Melchizedek Rend és Ashayana, mért nem tehette meg korábban, és mért nem teheti meg még most sem.
Hogyan tovább:
Ahelyett, hogy vak hitet várjunk el azoktól, akik meg akarják ismerni a tanításokat, az Eieyaniak arra buzdítanak mindenkit, hogy egyszerűen érezzük át, hogyan rezonál a lényeges információ a lényükben, és hogy a kíváncsiak, vagy a követőink hogyan próbálják megfejteni a tanítások kódolását.
A kód megfejtése azt jelenti, hogy megértjük, melyik információ igaz és mi nem. Ez lehetővé teszi a szavak kiejtésének vagy a képek megjelenítésének bemutatásánál a helyes érzékelést is. Ha ezt a képességet tömegesen fejlesztenék, az embereket sokkal nehezebb lenne manipulálni. Ez azonban problémát jelentene azoknak a szervezeteknek és személyeknek, akik folytatni kívánják az ilyen manipulációkat.
Egy személy - aki nem támaszkodik a vak hitre - csak figyeli belső reakcióját egy bizonyos dologra vagy állításra-, kérdéseket tesz fel magának, és kielégítő válaszokat keres. Ez a belső, intuitív érzés egy dologgal, egy állítással vagy információval kapcsolatban lényegében egy finom kommunikáció az ember és a magasabb aspektusai, például az avatárja között, aki finom jelet küld, amely intuitív módon érzékelhetővé válik.
Minden olyan tanítás, amely azt állítja - hogy megmagyarázza a világegyetem és az ember isteni eredetét - így a Szabadság Tanításánál sem kell aggódnia senkinek, hogy posztulátumaikat és téziseiket más tanításokkal hasonlítják össze.
Éppen ellenkezőleg: a Szabadság Tanításainál az embereket arra ösztönözném, hogy ismerkedjenek meg más ezoterikus rendszerekkel, vallási szövegekkel és tudományos elméletekkel, hogy összehasonlítsák a különböző tanításokban szereplő információkat, hogy megállapítsák a hasonlóságokat vagy akár a különbségeket is.
A spirituális tudás tanításának a másik lényeges fontos jellemzője a tanítások bemutatása, hogy érthető legyen és ne személyes, vagy anyagi érdekek vezessék az előadót-, valamint, hogy a tanításokat értse és hitelesen törekedjen úgy is élni, mint amit szeretne megtanítani másoknak-, ugyanis a Szabadság Tanításai-t csakis így érdemes tanítani.
Hamarosan folytatom...
Szeretettel és tisztelettel ZI.U.SUD.RA
Élő telegram kapcsolat: UFO.hu kattits rám!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése